NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
bastard
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T: 37
R: 3178
|
16/7/2008 -
19:15u
| Quote
|
hallo,
ik ben chiroleider van de rakkers (10-12 jaar) en zoals elk jaar, gaan wij ook dit jaar op bivak. het thema dit jaar zijn de 4 natuurelementen: wind, aarde, water en vuur. wij moeten daarom natuurlijk ook spellekes vinden rond dit thema. we zijn ze momenteel aant samestellen, maar wie goede ideeën heeft, mag ze altijd zeggen (alle hulp is welkom, het kan alleen maar beter en fijner worde voor de leden) water en vuur hebbe we ondertss genoeg, wind (vooral wind) en aarde zijn we nog aant samestelle dus alle suggesties zijn welkom
alvast bedankt!
|
thomasbaerten
wzl-lid
Sinds 13/6/2007
T:45 -
R:440
|
17/7/2008 -
1:38u
| Quote
|
Wind : tafelvoetbal (niet kicker)
Ge maakt 2 doelen op een tafel van 1.20 op 60 ofzo . Dan neemt ge een pingpongballeke , en ge moogt er alleen op blazen.
Geleerd op uwe chiro ...
|
Max Power
wzl-lid
Sinds 18/7/2006
T:1 -
R:14
|
17/7/2008 -
11:28u
| Quote
|
use your imagination man! Er zijn duizend spelletjes die je kan spelen rond die thema's, je moet ze alleen juist inkleden.
vuur: twee rakkers staan tegenover elkaar, achter elk van hen staat een theelichtje. Die het eerst de ander zijn theelichtje kan uitblazen wint. nog eens twee mannen tegenover elkaar, en ze steken de ene kant van een kurk in brand. Goed blazen tot de vlam uit is en het kurk afgekoeld is, dan om het eerst een zwarte bol op de ander zijn gezicht zetten.
water: zo snel mogelijk anderhalve liter salamanderen, om het eerst een ijsblok smelten, "tussen twee vuren" met een mousse bal die doordrenkt is met water
aarde: (beetje luguber) een kartonnen doos stel je als doodskist, twee kinderen kruipen er in (zogezegd begraven). Na 1 minuut of 10 minuten (of om ter langst alst nen ambetanten is, geweldig idee moet je echt doen) moeten ze er uit komen. Bedoeling is dat ze zelf die tijd in hun hoofd tellen. beetje minder luguber: om het eerst 10 of 5 creaties van moeder aarde verzamelen, gaande van insecten, wormen tot denne-appels, grassprietjes, weet ik wat nog allemaal
wind: geef ze een plastic zak en een stuk touw. Dan moeten ze verder met wat ze rond hen vinden een vlieger maken en zo hoog mogelijk gaan (je kan dit meten door het gebruikte touw te meten).
Dit zijn echter maar snelle spelletjes. Wat leuker is voor de kleine mannen zijn spelletjes waarbij ze effectief meewerken aan het kampthema. Bijvoorbeeld als er tijdens het ochtendtoneeltje één van de personages op zoek is naar een sleutel of weet ik veel wat, zorg dan dat de kleine mannen die sleutel tegen het middagtoneeltje of het avondtoneeltje kunnen terugverdienen, door bijvoorbeeld spelletjes rond aarde, wind, water en vuur tot een goed einde te brengen en zo tips te verdienen waar ze moeten zoeken.
ik krijg meteen weer zin om mee te gaan op kamp!
|
Musicman
wzl-lid
Sinds 4/4/2006
T:9 -
R:340
|
17/7/2008 -
14:00u
| Quote
|
Max Power schreef: use your imagination man! Er zijn duizend spelletjes die je kan spelen rond die thema's, je moet ze alleen juist inkleden.
vuur: twee rakkers staan tegenover elkaar, achter elk van hen staat een theelichtje. Die het eerst de ander zijn theelichtje kan uitblazen wint. nog eens twee mannen tegenover elkaar, en ze steken de ene kant van een kurk in brand. Goed blazen tot de vlam uit is en het kurk afgekoeld is, dan om het eerst een zwarte bol op de ander zijn gezicht zetten.
water: zo snel mogelijk anderhalve liter salamanderen, om het eerst een ijsblok smelten, "tussen twee vuren" met een mousse bal die doordrenkt is met water
aarde: (beetje luguber) een kartonnen doos stel je als doodskist, twee kinderen kruipen er in (zogezegd begraven). Na 1 minuut of 10 minuten (of om ter langst alst nen ambetanten is, geweldig idee moet je echt doen) moeten ze er uit komen. Bedoeling is dat ze zelf die tijd in hun hoofd tellen. beetje minder luguber: om het eerst 10 of 5 creaties van moeder aarde verzamelen, gaande van insecten, wormen tot denne-appels, grassprietjes, weet ik wat nog allemaal
wind: geef ze een plastic zak en een stuk touw. Dan moeten ze verder met wat ze rond hen vinden een vlieger maken en zo hoog mogelijk gaan (je kan dit meten door het gebruikte touw te meten).
Dit zijn echter maar snelle spelletjes. Wat leuker is voor de kleine mannen zijn spelletjes waarbij ze effectief meewerken aan het kampthema. Bijvoorbeeld als er tijdens het ochtendtoneeltje één van de personages op zoek is naar een sleutel of weet ik veel wat, zorg dan dat de kleine mannen die sleutel tegen het middagtoneeltje of het avondtoneeltje kunnen terugverdienen, door bijvoorbeeld spelletjes rond aarde, wind, water en vuur tot een goed einde te brengen en zo tips te verdienen waar ze moeten zoeken.
ik krijg meteen weer zin om mee te gaan op kamp! een echte kenner niewaar
|
bastard
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:37 -
R:3178
|
21/7/2008 -
9:40u
| Quote
|
hehe merci zitte sjikke dingen bij! creatieve geest maar het is niet zo moeilijk om van die kleine spellekes te vinde ik ben idd op zoek naar grotere spellen^^ maar tis in orde nu, de dagindelingen zijn allemaal in orde nu! toch bedankt allemaal
|
El Carlo
wzl-lid
Sinds 15/5/2006
T:17 -
R:677
|
21/7/2008 -
10:39u
| Quote
|
graag gedaan
|
|
|