NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Bugatti Veyron
Onderaan pagina
Goregasm 3.061
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T: 76 R: 670
15/4/2005 - 17:43u | Quote
Kdenk nie dak em al ier zien staan hem...

price $750 000 USD
engine Quad Turbo W16
valvetrain DOHC 4 Valves / Cyl w/VVT
displacement 7993 cc / 487.8 cu in
bore 86 mm / 3.39 in
stroke 86 mm / 3.39 in
compression 9.0:1
power 746.5 kw / 1001.1 bhp @ 6000 rpm
hp per litre 125.25 bhp per litre
bhp/weight
torque 1250 nm / 922.0 ft lbs @ 2200-5500 rpm
drive wheels Mid Engine / 4WD
front wheels F 52 x 23.5 cm / 20.5 x 9.3 in
rear wheels R 54 x 32.5 cm / 21.3 x 12.8 in
front tire size PAX 245/690R520
rear tire size PAX335/710R540
wheelbase 2700 mm / 106.3 in
front track 1723 mm / 67.8 in
rear track 1632 mm / 64.3 in
length 4466 mm / 175.8 in
width 1998 mm / 78.7 in
height 1206 mm / 47.5 in
transmission 7-Speed
top speed 406 kph / 252.3 mph
0 - 60 mph est 3.0 seconds

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314346106_bugatti.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314346106_bugatti.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/312131434539_bugatti.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/312131434539_bugatti.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314346193_bugatti.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314346193_bugatti.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314347197_bugatti.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314347197_bugatti.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314348128_bugatti.jpg
Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314348128_bugatti.jpg

http://www.theautoappraiser.com/04%20Bugatti%20Veyron%2016.4%20LF.JPG
Bron: © http://www.theautoappraiser.com/04%20Bugatti%20Veyron%2016.4%20LF.JPG


Zeta Reticula 2.128
WZL-lid
Sinds 25/6/2003
T:2 - R:97
15/4/2005 - 20:04u | Quote
Wie heeft deze nog niet gezien.
Oude foto's trouwens.

Nu wachten of hij zijn verwachtingen waar maakt als hij effectief op de straten komt.
Goregasm 3.061
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T:76 - R:670
15/4/2005 - 22:52u | Quote

heb em onlangs in berlijn in een showroom gezien, nen prototype weliswaar

maar machtige kar ze fuck
powaq 1.364
wzl-lid
Sinds 9/5/2005
T:1 - R:81
10/5/2005 - 12:21u | Quote
Mensen die dit kopen moesten afgeschoten worden. 4WD en 1600kilo. lol. En een quad turbo W16 is vragen voor problemen, afstelling van een V12 is al pijnlijk. Dus ge moet ni vragen voor 16 cylinders in een W-configuratie (een confiugratie die nog niet zichzelf bewezen heeft eigenlijk). Een toonbeeld van decadentie en het perfecte nalatenschap van Dr. Piëch.

/rant

Sorry ik heb enige haatgevoelens voor VAG
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
10/5/2005 - 13:41u | Quote
zolang da ze al bezig zijn, ondertss is de techniek al ver stuk vooruit, gaan miss auto op de markt zetten die qua techniek al "oud" is als ze nog lang w8ten
DiCampo 2.572
wzl-lid
Sinds 4/4/2004
T:27 - R:221
10/5/2005 - 16:46u | Quote
'oud' gaat hij zeker niet zijn, want toen de eerste protos voorgesteld werden lag hij mijlenver voor op de concurrentie.
Die voorsprong zal wel sterk verminderd zijn als hij uiteindelijk op de markt komt, om niet te zeggen dat hij bijna teniet zal gedaan zijn.
DiCampo 2.572
wzl-lid
Sinds 4/4/2004
T:27 - R:221
10/5/2005 - 16:49u | Quote
powaq schreef:
voor 16 cylinders in een W-configuratie (een confiugratie die nog niet zichzelf bewezen heeft eigenlijk).


De W-motoren hebben zichzelf wel al bewezen hé, ze worden al een hele tijd geleverd in de W12 vorm in de VW Phaeton en de Audi A8, en ook de W8 verkoopt meer en meer
powaq 1.364
wzl-lid
Sinds 9/5/2005
T:1 - R:81
10/5/2005 - 20:59u | Quote
Ik vind dat deze motor nog niet lang genoeg op de markt zijn om ze te kunnen beoordelen. Ik maak geen claims dat ze slecht zijn, in tegen deel ze zijn misschien heel goed. Maar zo een ingewikkelde configuratie is gewoon vragen voor afstellingsproblemen in the long run.
Maar dat valt nog te zien.
Mijn probleem met deze wagen is dat het gewoon een toonbeelt van decandentie is, de wagen heeft niks, geen soul, alleen techniek en de wil om de grootste penis in de auto wereld te willen hebben.
PorscheGT3RsR 3.216
wzl-lid
Sinds 2/12/2004
T:61 - R:320
11/5/2005 - 10:12u | Quote
Bugatti Veyron officially the fastest of all!
Bugatti finally has proven their promise: On the Volkswagen test-circuit Ehra-Lessien, under supervision of the TüV Süddeutschland a speed of over 400km/h was attained. When the Bugatti will reach production stage in september, it will be the fastest production car (until now: the Koenigsegg CCR with 387.9 km/h).http://www.bugattipage.com/#News
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
13/5/2005 - 21:56u | Quote
powaq schreef:
Ik vind dat deze motor nog niet lang genoeg op de markt zijn om ze te kunnen beoordelen. Ik maak geen claims dat ze slecht zijn, in tegen deel ze zijn misschien heel goed. Maar zo een ingewikkelde configuratie is gewoon vragen voor afstellingsproblemen in the long run.
Maar dat valt nog te zien.
Mijn probleem met deze wagen is dat het gewoon een toonbeelt van decandentie is, de wagen heeft niks, geen soul, alleen techniek en de wil om de grootste penis in de auto wereld te willen hebben.

waarom zegt ge dan eerst wel dat die W-motoren zichzelf nog niet bewezen hebben? dit is niet compleet decadentie (buiten het interieur en afwerking e.d) maar een héél sterk staaltje technologie (toen hij net was ontwikkeld al wat meer dan nu). Bugatti was altijd al een prestigieus merk, waarom zouden ze nu een minderwaardig product op de markt brengen dat hun naam oneer aan doet?
 
Bovenaan pagina