Goregasm
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T: 76
R: 670
|
15/4/2005 -
17:43u
| Quote
|
Kdenk nie dak em al ier zien staan hem...
price $750 000 USD engine Quad Turbo W16 valvetrain DOHC 4 Valves / Cyl w/VVT displacement 7993 cc / 487.8 cu in bore 86 mm / 3.39 in stroke 86 mm / 3.39 in compression 9.0:1 power 746.5 kw / 1001.1 bhp @ 6000 rpm hp per litre 125.25 bhp per litre bhp/weight torque 1250 nm / 922.0 ft lbs @ 2200-5500 rpm drive wheels Mid Engine / 4WD front wheels F 52 x 23.5 cm / 20.5 x 9.3 in rear wheels R 54 x 32.5 cm / 21.3 x 12.8 in front tire size PAX 245/690R520 rear tire size PAX335/710R540 wheelbase 2700 mm / 106.3 in front track 1723 mm / 67.8 in rear track 1632 mm / 64.3 in length 4466 mm / 175.8 in width 1998 mm / 78.7 in height 1206 mm / 47.5 in transmission 7-Speed top speed 406 kph / 252.3 mph 0 - 60 mph est 3.0 seconds
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314346106_bugatti.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/312131434539_bugatti.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314346193_bugatti.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314347197_bugatti.jpg
 Bron: © http://www.autowereld.com/imagesDB/640/3121314348128_bugatti.jpg
 Bron: © http://www.theautoappraiser.com/04%20Bugatti%20Veyron%2016.4%20LF.JPG
|
Zeta Reticula
WZL-lid
Sinds 25/6/2003
T:2 -
R:97
|
15/4/2005 -
20:04u
| Quote
|
Wie heeft deze nog niet gezien. Oude foto's trouwens.
Nu wachten of hij zijn verwachtingen waar maakt als hij effectief op de straten komt.
|
Goregasm
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T:76 -
R:670
|
15/4/2005 -
22:52u
| Quote
|
heb em onlangs in berlijn in een showroom gezien, nen prototype weliswaar
maar machtige kar ze fuck
|
powaq
wzl-lid
Sinds 9/5/2005
T:1 -
R:81
|
10/5/2005 -
12:21u
| Quote
|
Mensen die dit kopen moesten afgeschoten worden. 4WD en 1600kilo. lol. En een quad turbo W16 is vragen voor problemen, afstelling van een V12 is al pijnlijk. Dus ge moet ni vragen voor 16 cylinders in een W-configuratie (een confiugratie die nog niet zichzelf bewezen heeft eigenlijk). Een toonbeeld van decadentie en het perfecte nalatenschap van Dr. Piëch.
/rant
Sorry ik heb enige haatgevoelens voor VAG
|
Randall
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 -
R:769
|
10/5/2005 -
13:41u
| Quote
|
zolang da ze al bezig zijn, ondertss is de techniek al ver stuk vooruit, gaan miss auto op de markt zetten die qua techniek al "oud" is als ze nog lang w8ten
|
DiCampo
wzl-lid
Sinds 4/4/2004
T:27 -
R:221
|
10/5/2005 -
16:46u
| Quote
|
'oud' gaat hij zeker niet zijn, want toen de eerste protos voorgesteld werden lag hij mijlenver voor op de concurrentie. Die voorsprong zal wel sterk verminderd zijn als hij uiteindelijk op de markt komt, om niet te zeggen dat hij bijna teniet zal gedaan zijn.
|
DiCampo
wzl-lid
Sinds 4/4/2004
T:27 -
R:221
|
10/5/2005 -
16:49u
| Quote
|
powaq schreef: voor 16 cylinders in een W-configuratie (een confiugratie die nog niet zichzelf bewezen heeft eigenlijk).
De W-motoren hebben zichzelf wel al bewezen hé, ze worden al een hele tijd geleverd in de W12 vorm in de VW Phaeton en de Audi A8, en ook de W8 verkoopt meer en meer
|
powaq
wzl-lid
Sinds 9/5/2005
T:1 -
R:81
|
10/5/2005 -
20:59u
| Quote
|
Ik vind dat deze motor nog niet lang genoeg op de markt zijn om ze te kunnen beoordelen. Ik maak geen claims dat ze slecht zijn, in tegen deel ze zijn misschien heel goed. Maar zo een ingewikkelde configuratie is gewoon vragen voor afstellingsproblemen in the long run. Maar dat valt nog te zien. Mijn probleem met deze wagen is dat het gewoon een toonbeelt van decandentie is, de wagen heeft niks, geen soul, alleen techniek en de wil om de grootste penis in de auto wereld te willen hebben.
|
PorscheGT3RsR
wzl-lid
Sinds 2/12/2004
T:61 -
R:320
|
11/5/2005 -
10:12u
| Quote
|
Bugatti Veyron officially the fastest of all! Bugatti finally has proven their promise: On the Volkswagen test-circuit Ehra-Lessien, under supervision of the TüV Süddeutschland a speed of over 400km/h was attained. When the Bugatti will reach production stage in september, it will be the fastest production car (until now: the Koenigsegg CCR with 387.9 km/h).http://www.bugattipage.com/#News
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
13/5/2005 -
21:56u
| Quote
|
powaq schreef: Ik vind dat deze motor nog niet lang genoeg op de markt zijn om ze te kunnen beoordelen. Ik maak geen claims dat ze slecht zijn, in tegen deel ze zijn misschien heel goed. Maar zo een ingewikkelde configuratie is gewoon vragen voor afstellingsproblemen in the long run. Maar dat valt nog te zien. Mijn probleem met deze wagen is dat het gewoon een toonbeelt van decandentie is, de wagen heeft niks, geen soul, alleen techniek en de wil om de grootste penis in de auto wereld te willen hebben. waarom zegt ge dan eerst wel dat die W-motoren zichzelf nog niet bewezen hebben? dit is niet compleet decadentie (buiten het interieur en afwerking e.d) maar een héél sterk staaltje technologie (toen hij net was ontwikkeld al wat meer dan nu). Bugatti was altijd al een prestigieus merk, waarom zouden ze nu een minderwaardig product op de markt brengen dat hun naam oneer aan doet?
|