kuikenonderbus
wzl-lid
Sinds 12/10/2004
T: 7
R: 15
|
24/4/2005 -
14:50u
| Quote
|
Heb nogal groot probleempje met hotmail... Telkens als ik mijn mailbox wil openen verschijnt hetvolgende:
Due to an internal error your request cannot be processed. We apologize for the inconvenience. Please try again later.
If you are attempting to reactivate your Hotmail account, we're sorry but your request cannot be processed at this time. Please do the following:
* Close all web browser windows. * Restart your web browser. * Return to http://www.hotmail.com to sign in.
Ik kan wel met mn inloggegevens op msn, maar krijg mn mailbox niet geopend... Dit is nu al enkele weken zo...
Als er iemand is die mij kan helpen, want ben lichtjes de wanhoop nabij... 
Grazie op voorhand!
|
Excaliborus
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:6 -
R:5513
|
24/4/2005 -
15:10u
| Quote
|
denk ni da et aan hotmail zelf ligt, want ik heb geen probleme, zowel met IE as FF
|
Phil
Uberhacker
Sinds 23/2/2003
T:10 -
R:484
|
25/4/2005 -
12:26u
| Quote
|
Dat ligt wel aan hotmail. Probeer de helpdesk van hotmail eens ? Het kan wel even duren voor ze actie ondernemen.. Wsl een corrupte mbox file, maar het kan vanalles zijn. Breng ze er even van op de hoogte.
|
daboykefke
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:49 -
R:4529
|
25/4/2005 -
13:27u
| Quote
|
probeer mss ondertussen al eens je mails binnen te halen via één of andere e-mail client
|
lordfragger
[mod], gewoon [mod]
Sinds 28/6/2004
T:15 -
R:3135
|
25/4/2005 -
19:00u
| Quote
|
daboykefke schreef: probeer mss ondertussen al eens je mails binnen te halen via één of andere e-mail client da ga ni meer, ze hebben da betalend gemaakt
|
daboykefke
chatslet
Sinds 29/10/2003
T:49 -
R:4529
|
25/4/2005 -
20:18u
| Quote
|
lol wist ik zelf niet.. ik gebruik dan ook geen hotmail
|
Phil
Uberhacker
Sinds 23/2/2003
T:10 -
R:484
|
29/4/2005 -
17:34u
| Quote
|
Het zou nu terug in orde moeten/kunnen zijn .. ze waren blijkbaar aan het 'mooschen' met servers om over te schakelen naar 64 bit computing.
|