NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Porsche Carrera 4 en 4S
Onderaan pagina
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T: 17 R: 769
12/5/2005 - 16:46u | Quote
(from Porsche Press Release) Porsche today released initial details and photography of its next generation all-wheel drive 911 model – the 2006 Porsche 911 Carrera 4. The new version offers significantly more engine, braking and handling performance than its highly respected predecessor. For the first time, the model will be available with two engine options. It also features wider bodywork, to accommodate larger rear tires, and an enhanced Porsche Stability Management system designed to provide shorter stopping distances and optimal braking.

A direct descendant of the famed all-wheel drive Porsche 959, the 2006 Porsche 911 Carrera 4 Coupe is offered with two engine variations. The standard Carrera 4 is powered by the proven 3.6-liter, flat-six cylinder 325 hp (SAE) engine that propels the car from 0 to 60 mph (96 km/h) in 4.9 seconds and to a top test track speed of 174 mph (280 km/h). The Carrera 4S is equipped with a larger 3.8-liter power plant that develops 355 hp (SAE) and accelerates the car from 0 to 60 mph (96 km/h) in 4.6 seconds and to a top test track speed of 179 mph (288 km/h).

The 2006 Porsche 911 Carrera 4 Coupe and Carrera 4S Coupe will be introduced to the United States and Canada in the fall of 2005 at a price of $77,100 US and $112,800 CDN for the Carrera 4 Coupe and $87,100 US and $127,500 CDN for the Carrera 4S Coupe.

---- Specifications ----


Price
$77,100 & $87,100 Production
--
Engine
3.6 & 3.8 liter Flat-6 Weight
--
Aspiration
natural Torque
--
HP
325 & 355 hp HP/Weight
--
HP/Liter
90.2 & 93.4 hp per liter 1/4 mile
--
0-60 mph
4.9 & 4.6 seconds Top Speed
174 mph & 179 mph


http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Porsche-911-997-Carrera-4S-1280x960.jpg
Bron: © http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Porsche-911-997-Carrera-4S-1280x960.jpg

http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Porsche-911-997-Carrera-4-1280x960.jpg
Bron: © http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Porsche-911-997-Carrera-4-1280x960.jpg

http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Porsche-911-997-Carrera-4-4S-1280x960.jpg
Bron: © http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Porsche-911-997-Carrera-4-4S-1280x960.jpg


Als iemand nog foto's weet staan, weet het mij te zeggen e !
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
12/5/2005 - 17:56u | Quote
waar zijn die ferme roostertjes achteraan aan de zijbumper gebleven?
DiCampo 2.572
wzl-lid
Sinds 4/4/2004
T:27 - R:221
12/5/2005 - 18:01u | Quote
Die fancy roostertjes zijn voorbehouden voor de turbo-versies van de 911
intercoolers fris houden en zo
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
12/5/2005 - 18:17u | Quote
ma de roosters zijn toch van de Boxster? de luchtgaten zijn van de turbo

Laatst aangepast door Randall op 12/05/2005 18:17:19u (1x aangepast)
PorscheGT3RsR 3.216
wzl-lid
Sinds 2/12/2004
T:61 - R:320
12/5/2005 - 18:33u | Quote
ma de 996 4s had toch ook roosterkes vanachter?
twordt tijd dat ze de turbo ofzo es op de markt gaan brenge!
flurkdenhurk 2.4
wzl-lid
Sinds 24/1/2005
T:1 - R:81
12/5/2005 - 18:49u | Quote
volgens mij heeft de huidige 4s de zijroosterkes niet.
wat ik wel mis zijn de grote luchthappers vanvoor en anderzijds ben ik wel blij dat we van die doorlopende lichten afzijn van de vorige 4S.
die lichten waren enkel mooi bij de 993 en de modellen daarvoor
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
12/5/2005 - 18:56u | Quote
PorscheGT3RsR schreef:
ma de 996 4s had toch ook roosterkes vanachter?
twordt tijd dat ze de turbo ofzo es op de markt gaan brenge!


Da kan wrsch nog wa duren want deze hier zijn er eigenlijk ook nog niet e, want officieel op de site van porsche ziede der nog niksken van...

nu begrijp ik waar jullie het over hebben... daar vanachter vanonder... ik was bezig over de zijkant, waar idd bij de boxster roosterkes zitten en bij de Turbo luchthappers, of hoe noemde da...
http://www.seriouswheels.com/pics-2000-2003/2003-Porsche-911-Carrera-4S-Silver-Side-1280x960.jpg
Bron: © http://www.seriouswheels.com/pics-2000-2003/2003-Porsche-911-Carrera-4S-Silver-Side-1280x960.jpg



http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-Porsche-Boxster-S-Side-Speed-1024x768.jpg
Bron: © http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-Porsche-Boxster-S-Side-Speed-1024x768.jpg


Laatst aangepast door Randall op 12/05/2005 18:58:39u (1x aangepast)
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
16/5/2005 - 17:31u | Quote
Tstaat nu ook al officieel op de site van Porsche ook
Tiso 3.804
General
Sinds 10/6/2003
T:15 - R:413
21/5/2005 - 20:28u | Quote
sjiek, alleen spijtig dat de 4S die doorgetrokken rode band vanachter niet meer heeft
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
22/5/2005 - 1:36u | Quote
Tiso schreef:
sjiek, alleen spijtig dat de 4S die doorgetrokken rode band vanachter niet meer heeft

nja, die achterkant is idd wel wa minder...
Flyer 2.948
Henker...
Sinds 11/4/2003
T:1 - R:47
23/5/2005 - 18:48u | Quote
vroeger was dit realiseerbaar omdat de motorkap in 1 lijn doorliep met de achterlichten
Aangezien nu de achterlichtunits wat zijn verschoven en iets meer diagonaal geplaats zijn,
zou dit niet meer juist uitkomen, en de horizontale lijn vanachter verstoren.
Toch vind ik het spijtig dat ze het niet meer verwerkt hebben.
Ook de voorbumper mocht er net iets specialer uitzien.

Maarja, des te meer verassingen de turbo en de GT3 ons zullen brengen hé
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
23/5/2005 - 19:01u | Quote
Flyer schreef:
vroeger was dit realiseerbaar omdat de motorkap in 1 lijn doorliep met de achterlichten
Aangezien nu de achterlichtunits wat zijn verschoven en iets meer diagonaal geplaats zijn,
zou dit niet meer juist uitkomen, en de horizontale lijn vanachter verstoren.
Toch vind ik het spijtig dat ze het niet meer verwerkt hebben.
Ook de voorbumper mocht er net iets specialer uitzien.

Maarja, des te meer verassingen de turbo en de GT3 ons zullen brengen hé


wow zo'n uitleg
idd voorkant ontchogeld mij ook, dus heb ik zelf nieveel hoop voor turbo en zeker voor gt3 niet
maar zie die cayman wel zitten.
Flyer 2.948
Henker...
Sinds 11/4/2003
T:1 - R:47
28/5/2005 - 15:28u | Quote
dan gaat ge aangenaam verast worden
aangezien de turbo zowel de gt 3 er
werkelijk BLOEDMOOI uitzien
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
28/5/2005 - 21:03u | Quote
Flyer schreef:
dan gaat ge aangenaam verast worden
aangezien de turbo zowel de gt 3 er
werkelijk BLOEDMOOI uitzien

uit welke bron weet ge dat? foto's?
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
30/5/2005 - 14:16u | Quote
Vicious schreef:
Flyer schreef:
dan gaat ge aangenaam verast worden
aangezien de turbo zowel de gt 3 er
werkelijk BLOEDMOOI uitzien

uit welke bron weet ge dat? foto's?


ben nu zelf ook wel nieuwschierig
 
Bovenaan pagina