maar die britten en grip ? da blijft mij toch een raadsel
Ga van links naar rechts op die baan en achterkant breekt serieus uit hé.....hebbek ook gemerkt Tja, Britse auto's zijn vaak schoon ma das ok alles bij vele.....
De eerste TVR Sagaris is in Nederland gearriveerd en is meteen een heuse wereldprimeur. Het is namelijk de het eerste linksgestuurde exemplaar.
Door de grote vraag op de thuismarkt moest noodgedwongen de komst van de linksgestuurde versie worden uitgesteld. In de opvallende lakkleur Chameleon Orange is het eerste exemplaar afgeleverd aan winkelketen Europart. Daar zal de Sagaris worden ingezet voor promotie-doeleinden. De zes-in-lijn 4,0-liter motor is goed voor een maximum vermogen van 400 pk bij 7.000 tpm en een maximum koppel van 420 Nm bij 5.250 tpm. In combinatie met het wagengewicht van slechts 1.078 kg is de Sagaris tot sensationele prestaties in staat. Zo accelereert de auto in slechts 3,7 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h, terwijl er 8,1 seconden nodig zijn om 160 km/h te bereiken. De topsnelheid ligt volgens de fabriek dicht tegen de 300 km/h. De Nederlandse importeur heeft ook meteen de prijs vrijgegeven. De TVR Sagaris kost € 113.500
Ik vermoed dat die achtervleugel dient om de grip te verhogen. En die 400pk dienen dan op hun beurt weer om ervoor de zorgen dat hem, ondanks die achtervleugel, ni te traag is wrs
Prachtige auto maar ik denk dat hem kwalitatief ni goe is, zeker nu dat het door nen rus is overgepakt, die gaten in de motorkap zijn belachelijk alllee edie op de flanken toch, vroeger waren da gaten maar der vlogen constant steentjes in de ruit dus ... die uitlaten ... tjah
==> Ik zou hem toch verkiezen boven nen Porsche en al de rest, vrij godkoop en het allerbelangrijkste UNIEK !! da kunde ni over die porschkes zeggen, iedereen rijd er mee rond
En hier voor de mensen die er niet genoeg van krijgen een Top Gear filmke