NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Idiote vergelijking
Onderaan pagina
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T: 17 R: 769
15/6/2005 - 14:16u | Quote
Ik heb in een automagazine (weet niet meer juist welk(erg recent wel)) een artikel gelezen over een vergelijking tussen de BMW M6 en de Porsche Turbo. Nadat ik de conclusie gelezen had heb ik het boekske weggesmeten. Ze verkozen de M6 boven de Turbo omdat hij wat meer comfort biedt...

Ik vond dit eerst en vooral een idiote vergelijking, as ge de turbo kunt kopen kies je tussen de F430 of de Gallardo. Ze hadden de M6 beter vergeleken met andere luxesportkarren. En welke idioot koopt eerder een BMW dan de grofste Porsche (buiten de carrera GT dan) omdat ge wa meer comfort hebt...

Graag wa meningen hierover (ben ik de enige die zo denkt?)
(hier wa fotootjes en details)
http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-BMW-M6-FA-1024x768.jpg
Bron: © http://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-BMW-M6-FA-1024x768.jpg

---- Specifications ----


Engine
5 liter V10
Transmission
7-speed SMG
Aspiration
natural
HP
507 hp
HP/Liter
101 hp per liter
0-62 mph
4.6 seconds
Top Speed
155 mph (electronically limited)

http://www.seriouswheels.com/pics-2004/2004-Porsche-Turbo-FA-1280x960.jpg
Bron: © http://www.seriouswheels.com/pics-2004/2004-Porsche-Turbo-FA-1280x960.jpg


With power characteristics of a far larger engine, the 911 Turbo Coupe can accelerate from 0 to 62 mph (0 to 100 km/h) in just 4.2 seconds. On the test track, the 911 Turbo sprints from a standstill to 99 mph (160 km/h) in only 9.3 seconds and can achieve a top track speed of 189 mph (305 km/h).


  POLL

Is de keuze van de schrijver van het artikel juist volgens uw mening?
Je moet ingelogd zijn om te stemmen...
O ccasion 2.139
wzl-lid
Sinds 16/7/2004
T:106 - R:1871
15/6/2005 - 15:13u | Quote
die bmw is gewoon een luxe-porsche: kijk er langs de zijkant naar en denk de kofferklep weg
wat zie je?
juist, een Porschegat
Porsche zuigt tevens zwaar --> een auto zie al 300 jaar hetzelfde model heeft verdient al die lof niet !
leve de echte kunstwerken van auto's: TVR's, Ferrari's, DeTomaso's, Aston Mrtins, ...
Bekijk een Porsche van opzij: 'gelijk ne slof op wielen' (dixit JP VAn Rossem)
DavkeG 3.424
Bugtester
Sinds 31/3/2004
T:20 - R:428
15/6/2005 - 16:21u | Quote
O ccasion schreef:
die bmw is gewoon een luxe-porsche: kijk er langs de zijkant naar en denk de kofferklep weg
wat zie je?
juist, een Porschegat
Porsche zuigt tevens zwaar --> een auto zie al 300 jaar hetzelfde model heeft verdient al die lof niet !
leve de echte kunstwerken van auto's: TVR's, Ferrari's, DeTomaso's, Aston Mrtins, ...
Bekijk een Porsche van opzij: 'gelijk ne slof op wielen' (dixit JP VAn Rossem)


Dus volgens u is uiterlijk het enige dat belangrijk is aan een auto?
sexy motherfucker 2.386
wzl-lid
Sinds 10/6/2005
T:1 - R:101
15/6/2005 - 17:33u | Quote
ene M6 is wel veel exclusiever dan ene turbo, een turbo komt ge af en toe nog tege op straat maar een M6 niet
ik zou toch ook heel hard twijfele tusse de twee, da kleine verschil in performance booit me ni veel
, ik zou ook voor de porsche gaan maar ik vind da die M6 er zeker ni voor moet onderdoen!
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
15/6/2005 - 18:42u | Quote
O ccasion schreef:
die bmw is gewoon een luxe-porsche: kijk er langs de zijkant naar en denk de kofferklep weg
wat zie je?
juist, een Porschegat
Porsche zuigt tevens zwaar --> een auto zie al 300 jaar hetzelfde model heeft verdient al die lof niet !
leve de echte kunstwerken van auto's: TVR's, Ferrari's, DeTomaso's, Aston Mrtins, ...
Bekijk een Porsche van opzij: 'gelijk ne slof op wielen' (dixit JP VAn Rossem)


hmmm en de 997 kreeg toen de kritiek van niemeer nen echte Porsche te zijn...hoe verklaar je da aangezien ze altijd hetzelfde model hebben...
trouwens, TVR is gewoon lelijk, ferrari is gekend omdat ze veel in de garage mogen staan en Aston Martin is in de getallekes nie zo denderend... ze hebben allemaal wel iets om op te zagen...
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
15/6/2005 - 18:44u | Quote
sexy motherfucker schreef:
ene M6 is wel veel exclusiever dan ene turbo, een turbo komt ge af en toe nog tege op straat maar een M6 niet
ik zou toch ook heel hard twijfele tusse de twee, da kleine verschil in performance booit me ni veel
, ik zou ook voor de porsche gaan maar ik vind da die M6 er zeker ni voor moet onderdoen!


ie's wel redelijk nieuw nu... ma ik vond de vergelijking gewoon dom, tis luxe-sportauto tegenover echte sportauto... natuurlijk da als ge naar comfort kijkt dat die luxe bak beter is, maar wie koopt er nen Turbo voor de luxe?
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
15/6/2005 - 22:05u | Quote
idd, die vergelijking gaat niet op, als ze bmw even verkiezen boven porsche alleen al omwille van het comfort.
trouwens, een porsche Turbo is voor performance gemaakt, en bmw 6 is gemaakt voor te "cruisen", het is dan ook'n coupé, alhoewel de M-versie motorisch weel héél fel is (ik verkies toch de M5 boven M6 maar soit, niet terzake)
maar, ge zegt dat de Turbo de grofste porsche is, is de GT2 niet nog sterker?
replix 4.03
wzl-lid
Sinds 9/6/2004
T:16 - R:140
15/6/2005 - 22:48u | Quote
bmw all the way...
ok ne porche is mooi enzo eh.. ma, nen bmw heeft klasse, ne porche heeft een beetje afgedaan vind ek..
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
16/6/2005 - 10:17u | Quote
Vicious schreef:
idd, die vergelijking gaat niet op, als ze bmw even verkiezen boven porsche alleen al omwille van het comfort.
trouwens, een porsche Turbo is voor performance gemaakt, en bmw 6 is gemaakt voor te "cruisen", het is dan ook'n coupé, alhoewel de M-versie motorisch weel héél fel is (ik verkies toch de M5 boven M6 maar soit, niet terzake)
maar, ge zegt dat de Turbo de grofste porsche is, is de GT2 niet nog sterker?

oeps jup idd, ma de GT2 kunde wel nie overal kopen... en ter is zelfs ook nen Turbo S dus... ma ge weet wel wa ik bedoel e
sexy motherfucker 2.386
wzl-lid
Sinds 10/6/2005
T:1 - R:101
16/6/2005 - 13:43u | Quote
sorry ma da vind ik ook een beetje zever, ik weet nie of gij ooit al eens in een turbo hebt gezeten maar das best wel luxe, kvind toch ook vergelijkbaar met de M6 , moest ge nu het gehad hebbe over de gt3 rs dan gaf ik u 100 % gelijk.
raico racer 1
wzl-lid
Sinds 12/6/2005
T:0 - R:9
8/7/2005 - 14:16u | Quote
klopt, de segmenten zijn anders en dat een m6 exclusievers is, is logische he. Iem die ht geld voor een m6 heeft koopt eve goed een sportwagen van porsche of ferarri. (de m6 is nieuwer dus die ziet ge nog minder)
vind bijde auto's leuk, en zoals ge zei autowerled en al die andere autoboekskes klage over de kleine koffer hoge prijs en hoog verbruik ( en soms het comfort) als je een porsche koopt weet je dat je dit erbij moet neme wrm dit dan nog eens vermelden in het verslag. ( en als ge het geluid van een luchtgekoelde boxermotor van porsche hoort denk je er zelfs nie meer aan die negatieve kantjes)
 
Bovenaan pagina