Gre3D
wzl-lid
Sinds 11/12/2004
T: 12
R: 120
|
14/10/2005 -
23:33u
| Quote
|
ok tuning is het niet want hij komt zo standaard uit de fabriek de fabriek van aston marton dan wel en hij is niet nieuw of concept maar jullie zullen het aprecieren 
deze puma was ooit een gewone hij werdt volledig gestript en hadbekleed ook de verbreedingen zijn handgemaakt van deze auto zijn er maar 500 gemaakt en zover ik weet is hij enig in belgie of er nog iemand in europa is weten we niet zeker maar 1 ding is zeker deze auto is vreemd genoeg van mijn pa 
 Bron: © http://www2.uol.com.br/bestcars/carros/walpaper/Ford_Racing_Puma_800.jpg
 Bron: © http://irishcar.com/ICOimages/pumainside.jpg
 Bron: © http://irishcar.com/ICOimages/pumaracing.jpg
 Bron: © http://www.chrisbutterworth.com/cars/img/bluepuma.jpg
 Bron: © http://www.stownersclub.com/images/racinginterior2.jpg
wij zijn deze auto overlaatst gaan testen op ford lommel (35 jaar viering) en zoals de fabriek het zegt ligt zijn top inderdaad rond de 260 per uur niet slecht voor een ford"je"
|
Jozef
wzl-lid
Sinds 26/9/2004
T:6 -
R:58
|
15/10/2005 -
11:22u
| Quote
|
260 is idd niet slecht voor 'een fordje'  mooie auto wel!
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
15/10/2005 -
11:47u
| Quote
|
260km/uur voor'n puma?! lekkah nuja, aston martin zal z'n best wel weer gedaan hebben, alhoewel ik het gek vind dat ze hun daarmee bezighouden nog andere specificaties?
|
O ccasion
wzl-lid
Sinds 16/7/2004
T:106 -
R:1871
|
16/10/2005 -
13:38u
| Quote
|
hola, stoer masjien! geef idd eens meer specificaties..
|
cush
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 -
R:422
|
17/10/2005 -
16:18u
| Quote
|
ik zie... beklede zetels... velgjes, geen verlaging, kassen verbreed, en daar stopt het... Focus motor erin? ...
Vind het spijtig, het is slechts een veredelde Puma. Ik ken tuners die beter doen. Sorry man.
ps; als ie zo zeldzaam is, heeft uw pa een knap examplaar. left hand drive?
|
Gre3D
wzl-lid
Sinds 11/12/2004
T:12 -
R:120
|
17/10/2005 -
20:14u
| Quote
|
rechts gestuurd ijs wel verlaagd ze 5 cm + 20 cm verbreed aan elke kant  en is een 1700 vtec met variable cam timing geen focus rs motor dus
|
Gre3D
wzl-lid
Sinds 11/12/2004
T:12 -
R:120
|
17/10/2005 -
20:17u
| Quote
|
aub voor de car lovers  At the 1999 Geneva Motorshow Ford showed this Puma ST160 Concept. Honed from existing Ford Puma race and rally programmes, Ford Puma ST160 Concept encapsulates key elements of this technology in a civilised, road-going package of matched components. Starting with the free revving 125bhp, 1.7 litre Zetec SE engine, Ford development engineers have employed proven tuning practices to raise the power output to a healthy 160bhp. While the block and head remain unchanged, new camshafts, a reworked inlet manifold and a tuned exhaust system with a revised catalyst are included. The tuning modifications improve breathing and allow a higher rev capability while retaining engine tractability and all-important torque. Helping to feed the power from the engine to the front wheels is a standard Ford Puma 1.7 gearbox with a non-standard viscous coupled limited-slip differential and uprated, longer driveshafts to facilitate a wider track. The final link is the 17 x 7.5 inch Speedline, multi-spoke alloy wheel and Michelin SXGT 215/40/17 ultra low profile tyre combination. To accommodate the revised wheel and tyre package, a functional styling package is inspired by the Ford Puma motorsport programme. The big offset shoulders over the wheels give a 'pumped up' appearance and take the vehicle from 1674mm to a new width of 1770mm. By comparison, the full rally version of Ford Puma is 1805mm wide. Based on the ST160, limited production version, the Racing Puma, was built especially for the UK market.
de pks zijn niet zo hoog  maar ik verzeker u trekken doet hem
|