NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Ferrari GG50 by ItalDesign
Je moet ingelogd zijn om te kunnen posten...

Login gegevens
Gebruikersnaam
Wachtwoord



Nog geen lid van de WzL-groep? Lid worden!
Wachtwoord vergeten? Stuur mijn wachtwoord! | Info...
Origineel bericht
Draco 3.097
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
20/10/2005 - 14:56u Quote
http://www.auto55.be/content/fotospecials/ferrari191005/1.jpg
Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ferrari191005/1.jpg


Italdesign, de designstudio die door Giorgetto Giugiaro werd opgericht, bestaat vijftig jaar. Dat wordt op het Autosalon van Tokyo gevierd met een speciaal studiemodel: de Ferrari GG50. Het exemplaar is gebaseerd op de 612 Scaglietti, maar deze 2+2 is een conventionele hatchback, dus de achterruit scharniert mee. Een nieuwe brandstoftank doet het basisvolume van de kofferinhoud zwellen van 240 naar 270l, hoewel de GG50 met een lengte van 4,81m ruim 9cm korter is dan het donormodel. Ook een zelden geziene functionaliteit bij Ferrari: de achterbank is neerklapbaar. Het laadvolume kan zo uitgebreid worden tot 500l. De loopt in het dak door tot de hoogte van de C-stijl. Op die manier wordt meer licht naar binnen getrokken, wat het ruimtegevoel op de compacte achterbank ten goede komt.

De koets krijgt een zeer gedrongen vormgeving met een eerder plomp vormgegeven achterpartij en een zeer vlakke neus. De vormgeving van de motorkap hint naar die van de Enzo. De zeer smalle en ver over de spatbordwelving doorgetrokken lichtunits en de corresponderende luchtinlaten onderaan zijn de meest pertinente stijlelementen vooraan. Het visuele zwaartepunt rust echter op de achterzijde, waar de ruime welvingen de aangedreven achterwielen benadrukken.

http://www.autoweek.nl/images/800/13743.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/13743.jpg

http://www.auto55.be/content/fotospecials/ferrari191005/3.jpg
Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ferrari191005/3.jpg

http://www.auto55.be/content/fotospecials/ferrari191005/4.jpg
Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ferrari191005/4.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/13742.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/13742.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/13741.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/13741.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/13754.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/13754.jpg

http://www.auto55.be/content/fotospecials/ferrari191005/8.jpg
Bron: © http://www.auto55.be/content/fotospecials/ferrari191005/8.jpg