NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Gemballa GTR 650 Avalanche: 911 met twee turbo´s
Onderaan pagina
Goregasm 3.061
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T: 76 R: 670
17/12/2005 - 11:49u | Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/15276.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/15276.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/15277.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/15277.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/15278.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/15278.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/15279.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/15279.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/15275.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/15275.jpg


Gemballa, bekend om zijn smaakvolle verbouwingen van Porsches, neemt alvast de handschoen op tegen de nog te introduceren officiële 911 Turbo. Gemballa voorziet de 997 van twee turbo´s met fenomenale prestaties als gevolg.

Porsche laat lang op zich wachten met de komst van de nieuwe 911 Turbo. Begin januari is het dan eindelijk zo ver, maar dan heeft tuner Gemballa ook de GTR 600 Avalanche klaar. Die is gebaseerd op de nieuwe 997 Carrera. De 3,6-liter motor wordt voorzien van twee turbo´s waardoor het vermogen groeit naar 650 pk; het maximale koppel groeit naar 820 Nm. De normale 911 Carrera moet het doen met 400 Nm. Volgens Gemballa telt de sprint van 0 naar 100 niet; de sprint vanuit stilstand naar 200 is wel belangrijk: dat kan in 11,2 seconden. De topsnelheid is 335 km/u.
Natuurlijk laat Gemballa het niet bij het opschroeven van twee turbo´s. Er wordt ook een titanium inlaatsysteem gemonteerd en er zijn voor de turbo´s maar liefst drie tussenkoelers. Ook meldt Gemballa dat de GTR 650 Avalanche uit veiligheidsoverwegingen alleen als tweezitter wordt geleverd.
Tot slot zijn er nog verschillende verfraaiingsdelen aan het in- en exterieur voor de auto verkrijgbaar. Die zal alle gemaakt van koolstofvezel, behalve de spatborden, die zijn van staal. Er is keuze uit wielen in de maat 19 of 20 inch. Ook zijn er Gemballa sportstoelen, een sportstuur en aluminium pedalen. In Duitsland is de prijs van deze creatie 240.000 euro; in Nederland zou dat betekenen dat de prijs op zo´n 315.000 euro neerkomt.
Viperius 1.4
WZL-lid
Sinds 21/4/2003
T:1 - R:50
17/12/2005 - 12:11u | Quote
Goregasm 3.061
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T:76 - R:670
17/12/2005 - 12:16u | Quote
vind ik ook
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
17/12/2005 - 12:59u | Quote
O ccasion 2.139
wzl-lid
Sinds 16/7/2004
T:106 - R:1871
18/12/2005 - 13:41u | Quote
gemballa is immer supervet
zie ook elders in de autoposts
Flyer 2.948
Henker...
Sinds 11/4/2003
T:1 - R:47
22/12/2005 - 20:27u | Quote
vind het beetje dom wat ze liggen te stoefen ivm de 'twee' turbo's.
Elke standaard 911 turbo (vanaf de 993) zijn ook bi-turbo's...
wrm doen alsof gemballa ineens de twee turbo's gaat gebruiken

wel pracht van een wagen. die achterpartij à la CGT is echt lekker !
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
22/12/2005 - 22:05u | Quote
moest ik mogen kiezen tss deze en de echte turbo, die bijna uitkomt zou ik wel weten wa gekozen, ter gaat niks boven het orginele
JDRSuperstar 2.936
wzl-lid
Sinds 28/9/2003
T:17 - R:515
26/12/2005 - 9:22u | Quote
lelijke spoiler, mooie auto!
 
Bovenaan pagina