buell
wzl-lid
Sinds 20/12/2005
T: 9
R: 68
|
4/1/2006 -
17:34u
| Quote
|
via goegel video: voor al die mensen die een leven hebben of die te dom waren om te kijken als't op tv was, voor al diegene die et nie ebben opgenomen.... ziehier: bedank mij later maar...klikkie !
POLL
is deze auto zinvol? (enkel antwoorden na het bekijken van de volledige aflevering aub)
Je moet ingelogd zijn om te stemmen...
|
turboJerre
wzl-lid
Sinds 23/2/2005
T:3 -
R:55
|
4/1/2006 -
19:02u
| Quote
|
ja idd coole wage, mr dien videogoogle suckt een pak
|
Goregasm
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T:76 -
R:670
|
4/1/2006 -
23:09u
| Quote
|
is zelf al voorgestreefd, saleen doet het al beter qua vermogen
juist toch?
|
turboJerre
wzl-lid
Sinds 23/2/2005
T:3 -
R:55
|
5/1/2006 -
0:37u
| Quote
|
Ja in een rechte lijn zal die Saleen mss wel nog rapper gaan daar deze nog wat meer pk's heeft. Ik betwijfel of er nog rapper tot hondert kan gegaan worden als de 2.5sec die voor de Veyron beweert worden. En in het bochtenwerk zie ik Saleen de Veyron zeker niet voorbijgaan, het blijft ten slotte een Amerikaan he.
Laatst aangepast door
turboJerre
op 5/01/2006 0:38:12u
(1x aangepast)
|
Goregasm
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T:76 -
R:670
|
5/1/2006 -
10:49u
| Quote
|
turboJerre schreef: Ja in een rechte lijn zal die Saleen mss wel nog rapper gaan daar deze nog wat meer pk's heeft. Ik betwijfel of er nog rapper tot hondert kan gegaan worden als de 2.5sec die voor de Veyron beweert worden. En in het bochtenwerk zie ik Saleen de Veyron zeker niet voorbijgaan, het blijft ten slotte een Amerikaan he.
ja das wel een feit idd
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
5/1/2006 -
11:36u
| Quote
|
een auto van 1miljoen euro, met 1001pk=fenomenaal maar nooit (NOOIT) optimaal te gebruiken... hoeveel andere geweldige auto's kunt ge van dat geld kopen, waarmee ge wel iets kunt doen natuurlijk, ge hebt wel een van de geweldigste en exclusiefste auto's onder uw kont, maar toch, ik vind dat het geen zin heeft om zoiets te kopen... trouwens, ik weet niet of ze het in het filmpje zeiden (heb het gelezen/gehoord ergens) dat dit puur was om te tonen dat die auto gemaakt kon worden, dat er zoiets kon ontwikkeld en gebouwd worden. Uiteindelijk moeten ze de auto verkopen voor een héél pak minder dan hij waard zou zijn, dus eigenlijk maken ze er verlies mee. Wat is dan het nut van het te maken...
|
Zeta Reticula
WZL-lid
Sinds 25/6/2003
T:2 -
R:97
|
5/1/2006 -
16:21u
| Quote
|
Vicious schreef: een auto van 1miljoen euro, met 1001pk=fenomenaal maar nooit (NOOIT) optimaal te gebruiken... hoeveel andere geweldige auto's kunt ge van dat geld kopen, waarmee ge wel iets kunt doen natuurlijk, ge hebt wel een van de geweldigste en exclusiefste auto's onder uw kont, maar toch, ik vind dat het geen zin heeft om zoiets te kopen... trouwens, ik weet niet of ze het in het filmpje zeiden (heb het gelezen/gehoord ergens) dat dit puur was om te tonen dat die auto gemaakt kon worden, dat er zoiets kon ontwikkeld en gebouwd worden. Uiteindelijk moeten ze de auto verkopen voor een héél pak minder dan hij waard zou zijn, dus eigenlijk maken ze er verlies mee. Wat is dan het nut van het te maken...
Er werd in het filmpje inderdaad gezegd dat ie 5 miljoen £ kost om te maken.
Maar de vraag of ie nodig is, is een domme vraag. Niks is nodig. Dan kunnen we allemaal met Lada's rijden zoals in de goede oude tijd van de Sowjetunie...
Dit is gewoon een prestige kwestie. Is dit mogelijk. Kunnen wij dit?
Dat is zoals de Eiffeltoren, dat was in zijn tijd ook fantastische engineering. En ook zoals ze zeggen in het filmpje: dit is de Concorde van de wagens...
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
5/1/2006 -
19:02u
| Quote
|
het is ongelooflijk, maar onbruikbaar en ze maken er verlies op. dáárom moeten ze het niet maken de eifeltoren, dat is niet te vergelijken en de concorde die is/was wel bruikbaar maar waar kunt gij nen auto sneller als ene forume1 gebruiken? juist ja, nergens (behalve op de nürrburgring, en dan nog)
|
Zeta Reticula
WZL-lid
Sinds 25/6/2003
T:2 -
R:97
|
5/1/2006 -
20:50u
| Quote
|
Vicious schreef: het is ongelooflijk, maar onbruikbaar en ze maken er verlies op. dáárom moeten ze het niet maken de eifeltoren, dat is niet te vergelijken en de concorde die is/was wel bruikbaar maar waar kunt gij nen auto sneller als ene forume1 gebruiken? juist ja, nergens (behalve op de nürrburgring, en dan nog) Dat zijn geen argumenten! 
|
Felix Da Housecat
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 -
R:5895
|
7/1/2006 -
20:18u
| Quote
|
vet dingske
|
Randall
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 -
R:769
|
8/1/2006 -
16:19u
| Quote
|
Vicious schreef: het is ongelooflijk, maar onbruikbaar en ze maken er verlies op. dáárom moeten ze het niet maken de eifeltoren, dat is niet te vergelijken en de concorde die is/was wel bruikbaar maar waar kunt gij nen auto sneller als ene forume1 gebruiken? juist ja, nergens (behalve op de nürrburgring, en dan nog)
Concorde, bruikbaar? ze hebben hem niet zonder reden uit dienst genomen... En als ge die auto kunt kopen, ebde wel genoeg geld om uw privé circuitje aan te leggen en dan kunde het volledige potentieel (na een lang tijdje ) wel gebruiken...
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
8/1/2006 -
20:00u
| Quote
|
ik zette wel degelijk is/was bruikbaar eh randall en, dat van dat circuit kan kloppen, maar dan nog, ik blijf erbij dat het wat overdreven is=) (hoe geweldig de auto ook kan zijn)
|
Randall
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 -
R:769
|
9/1/2006 -
12:00u
| Quote
|
Vicious schreef: ik zette wel degelijk is/was bruikbaar eh randall en, dat van dat circuit kan kloppen, maar dan nog, ik blijf erbij dat het wat overdreven is=) (hoe geweldig de auto ook kan zijn)
okok, maar ik bedoel maar, de concorde was ook "hoever kunnen we gaan" en eveneens door het veel te dure prijskaartje (en het feit dat hij gewoonweg ouderwets was) was hij nooit echt bruikbaar vind ik... En ergens is dit ook met de bugatti, ze zijn er al zo lang mee bezig geweest dat hij binnen een paar jaar ouderwets is (let wel, ook de mclaren F1 is ouderwets maar zet nog steeds zotte prestaties) Ook ist een beetje Amerikaans, zo zwaar mogelijke moter is zo'n lelijk mogelijke auto... (en laat de ingenieurs het dan maar oplossen )
Maar langs de andere kant zitten er prachtige stukjes ingenieurs werk in : laat zo'n spel maar eens afkoelen, maak maar eens een schakelbak die stevig genoeg is, laat zoiets ongestroomlijnd maar eens 400 rijden...
En dus als autoliefhebber, en die mannen die 1.000.000 zullen neertellen zullen da wel zijn, is het toch ergens prachtig om het summum van de auto's te hebben, evenals het waarschijnlijk prachtig was om met de concorde mee te vliegen, alhoewel je daar niks anders mee zijt buiten een zak geld kwijt...
|
pilgrim
wzl-lid
Sinds 6/6/2005
T:1 -
R:116
|
9/1/2006 -
14:06u
| Quote
|
zeer zeker nuttig, gewoon omda ze met het ontwikkelen hun grenzen hebben verlegd qua technologie, technologie die kan gebruikt worden in toekomstige auto's. . (neem nu die versnellingsbak, die meer moest aankunnen dan die van f1 wagens, en in tegenstelling tot deze laatste, natuurlijk véél langer meegaan dan enkele ritten, toch onvoorstelbaar..)
en als je begint met de stelling dat je met zo'n auto toch nergens terecht kunt op de openbare weg, dan moet je die lijn voort trekken.. dan kan je meteen alle ferrari's, lamborghini's, astons, kortom alle sportwagens laten afschaffen, want die zijn ook te extreem voor de gewone openbare weg..
en tuurlijk is het ook deels een prestige project, maar dat is eigen aan de mensheid, zoals hierboven gezegd heeft de eiffeltoren ook geen praktisch nut; mens zijn houdt voor een deel in steeds grenzen proberen te verleggen, als we zo niet waren ingesteld, dan zouden we nog steeds in een berenvelletje prooien neerknuppelen..
|