Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
22/2/2006 -
17:42u
| Quote
|
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16942.jpg
Audi presenteert een cabriolet- en Avant-versie van de RS4. Daarmee is van elke carrosserievariant van de A4 een supersnelle uitvoering te koop. Ooit is Audi begonnen met de RS2, dat was een snelle uitvoering van de Audi 80 Avant. De vorige RS4 was er alleen als Avant-versie. Logisch dus, dat van de nieuwe RS-serie ook weer een Avant beschikbaar is. In de anderhalf jaar dat de vorige RS4 in productie is geweest, zijn 6.000 exemplaren gebouwd. De Audi RS4 Cabriolet moet het – in tegenstelling tot de sedan en de Avant - stellen zonder kuipstoelen. Die zijn alleen als extra te koop. Een open RS is nog niet eerder vertoond. De RS-en zijn voorzien van een 420 pk sterke V8. Daarmee sprinten de Avant en Cabriolet in 4,9 seconden mee van 0 naar 100: eentiende trager dan de sedan. De sprint van 0 naar 200 km/u gaat in de Avant in 16,9 seconden en in de cabriolet in 17,5 seconden. De sedan kan dat in 16,6 seconden. De topsnelheid is in alle gevallen begrensd op 250 km/u. De Audi RS4 cabriolet komt in de zomer naar Nederland. De Avant volgt in het najaar. Prijzen zijn nog niet bekend
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/3335481.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/7777427.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16943.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/16944.jpg
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
22/2/2006 -
17:59u
| Quote
|
die cabrio, bah die avant, laat maar komen!
|
JDRSuperstar
wzl-lid
Sinds 28/9/2003
T:17 -
R:515
|
22/2/2006 -
22:07u
| Quote
|
interieur rocks.. en ik heb ook voorkeur voor de avant..
|
turboJerre
wzl-lid
Sinds 23/2/2005
T:3 -
R:55
|
22/2/2006 -
23:32u
| Quote
|
 Avant It is, verkies ik altijd boven ne sedan bij Audi über bakke!
|
Kalkoen
wzl-lid
Sinds 12/12/2004
T:7 -
R:880
|
25/2/2006 -
14:45u
| Quote
|
Avant vind ik net iets sportiever ma die cabrio is altijd welkom hoor..!!
|
Felix Da Housecat
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 -
R:5895
|
25/2/2006 -
17:48u
| Quote
|
das e bakske
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
14/5/2006 -
18:34u
| Quote
|
Audi heeft een prijskaartje gehangen aan de supersnelle RS4 cabriolet. De Audi RS4 cabriolet is voorzien van een 420 pk sterke V8 FSI-motor en natuurlijk is er quattro-aandrijving. De topsnelheid is traditioneel begrensd op 250 km/u en de sprint van 0 naar 100 kan in 4,9 seconden. De motor is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Audi vraagt voor dit zonnekanon 123.290 euro. De auto per direct te bestellen.
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
14/5/2006 -
19:02u
| Quote
|
Draco schreef: Audi heeft een prijskaartje gehangen aan de supersnelle RS4 cabriolet. De Audi RS4 cabriolet is voorzien van een 420 pk sterke V8 FSI-motor en natuurlijk is er quattro-aandrijving. De topsnelheid is traditioneel begrensd op 250 km/u en de sprint van 0 naar 100 kan in 4,9 seconden. De motor is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Audi vraagt voor dit zonnekanon 123.290 euro. De auto per direct te bestellen. doe is goed gewoon, een M5 kost minder... uw bron is zeker weer autoweek.nl? daar kosten de auto's altijd veel meer
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
14/5/2006 -
20:45u
| Quote
|
ja zowel op www.autoweek.nl alsop www.autowereld.com staan dezelfde prijzen kan alleen maar posten wat erop staat he kan ik er aan doen dat hem zo duur is
|
Heinz K
wzl-lid
Sinds 26/9/2004
T:5 -
R:593
|
15/5/2006 -
0:55u
| Quote
|
Draco schreef: ja zowel op www.autoweek.nl alsop www.autowereld.com staan dezelfde prijzen kan alleen maar posten wat erop staat he kan ik er aan doen dat hem zo duur is
autoweek.NL
In Nederland kosten de auto's een pak meer dan bij ons !!!!
|
Angus Young
wzl-lid
Sinds 27/10/2004
T:25 -
R:244
|
15/5/2006 -
1:32u
| Quote
|
Heinz K schreef:
Draco schreef: ja zowel op www.autoweek.nl alsop www.autowereld.com staan dezelfde prijzen kan alleen maar posten wat erop staat he kan ik er aan doen dat hem zo duur is
autoweek.NL
In Nederland kosten de auto's een pak meer dan bij ons !!!! ²
|
Goregasm
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T:76 -
R:670
|
15/5/2006 -
20:08u
| Quote
|
jah dat is wel zo ze in nl zijn ze vééél duurder
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
24/5/2006 -
21:01u
| Quote
|
De vorige, uitermate succesvolle, RS4 was er alleen als Avant. Van de huidige RS4 is de sedan als eerste gepresenteerd. Nu is het de beurt aan de Avant én de cabriolet. Dat is de meest krachige open Audi ooit. In de Audi RS4 cabriolet kun je optimaal genieten van het machtige geluid van de 420 pk sterke V8 motor. Bij het beroeren van de Sport-knop komt er niet alleen een agressievere reactie van het gaspedaal, maar ook wordt er een klep in het uitlaatsysteem geopend dat de klank van de motor rauwer maakt. Natuurlijk zijn alle RS4’s voorzien van quattro aandrijving. Het zorgt voor vrachtladingen grip; hij is niet uit balans te krijgen. De besturing is precies en werkt met veel gevoel. Onder- en overstuur worden door de elektronica in de hand gehouden. In het binnenste van de RS4 Avant spelen de kuipstoelen een hoofdrol. In cabriolet zijn ze alleen op bestelling leverbaar. Het meest inspirerende is zonder meer het stuurwiel met de platte onderkant. Die zorgt er pas echt voor dat je popelt om een stukje te gaan boenen met deze rappe Duitsers.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/9/e52fb4ef24773d7048970a99150f7cc9.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/f1449f2e2947d32890a1e7ae6796111c.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/d3cae86e6fefe15d2867a32b37632db0.jpg
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
25/5/2006 -
20:20u
| Quote
|
avant, gimme!
|
donkervoort60
wzl-lid
Sinds 27/5/2006
T:3 -
R:17
|
27/5/2006 -
17:48u
| Quote
|
Manne kalm, in autogids (10 mei 2006) staat: A4 RS4 Quattro: € 75.300 (de avant zal dan ongeveer €77.000 zijn) als ik dan mocht kieze waar ik hem kocht, je zou stom zijn dat ge hem in nederland ging kope
Laatst aangepast door
donkervoort60
op 27/05/2006 18:22:04u
(2x aangepast)
|
Vicious
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 -
R:834
|
27/5/2006 -
22:45u
| Quote
|
donkervoort60 schreef: als ik dan mocht kieze waar ik hem kocht, je zou stom zijn dat ge hem in nederland ging kope  ik snap écht niet waar je die evidente woorden hebt gehaald!
|
donkervoort60
wzl-lid
Sinds 27/5/2006
T:3 -
R:17
|
28/5/2006 -
10:25u
| Quote
|
Vicious schreef:
donkervoort60 schreef: als ik dan mocht kieze waar ik hem kocht, je zou stom zijn dat ge hem in nederland ging kope  ik snap écht niet waar je die evidente woorden hebt gehaald! Oké, als de AUDI RS4 Berline in Nederland € 106.900 kost. (bronnen: audi.nl, autoweek.nl, telegraaf) En in België kost hij € 75.300. (bronnen: audi.be, autozone.be, automagazine.be) Een verschil van ongeveer € 30.000. Wat zeg ik dan fout als ik zeg dat ik hem liever in België zou kopen dan in Nederland!
|
Cumulus
wzl-lid
Sinds 10/2/2005
T:3 -
R:80
|
28/5/2006 -
11:19u
| Quote
|
donkervoort60 schreef:
Vicious schreef:
donkervoort60 schreef: als ik dan mocht kieze waar ik hem kocht, je zou stom zijn dat ge hem in nederland ging kope  ik snap écht niet waar je die evidente woorden hebt gehaald! Oké, als de AUDI RS4 Berline in Nederland € 106.900 kost. (bronnen: audi.nl, autoweek.nl, telegraaf) En in België kost hij € 75.300. (bronnen: audi.be, autozone.be, automagazine.be) Een verschil van ongeveer € 30.000. Wat zeg ik dan fout als ik zeg dat ik hem liever in België zou kopen dan in Nederland!
Dat komt door de BPM die je erbij moet betalen, anders zouden de prijzen gelijklopen
|
donkervoort60
wzl-lid
Sinds 27/5/2006
T:3 -
R:17
|
28/5/2006 -
11:56u
| Quote
|
Cumulus schreef:
donkervoort60 schreef:
Vicious schreef:
donkervoort60 schreef: als ik dan mocht kieze waar ik hem kocht, je zou stom zijn dat ge hem in nederland ging kope  ik snap écht niet waar je die evidente woorden hebt gehaald! Oké, als de AUDI RS4 Berline in Nederland € 106.900 kost. (bronnen: audi.nl, autoweek.nl, telegraaf) En in België kost hij € 75.300. (bronnen: audi.be, autozone.be, automagazine.be) Een verschil van ongeveer € 30.000. Wat zeg ik dan fout als ik zeg dat ik hem liever in België zou kopen dan in Nederland!
Dat komt door de BPM die je erbij moet betalen, anders zouden de prijzen gelijklopen
Hoe komt Nederland erbij om 45,2% belastingen te vragen voor personenauto's?
|