NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Porsche 911 GT3
Onderaan pagina
  - 1 - 2 - volgende »
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419 R: 2181
24/2/2006 - 12:43u | Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/17028.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/17028.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/17027.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/17027.jpg


Naast de 911 Turbo staat bij Porsche op de stand in Genève ook de hagelnieuwe GT3. Al in mei komt de GT3 op de markt.

De Porsche 911 GT3 moet het doen met minder vermogen dan de Turbo – 415 in plaats van 480 pk. De GT3 gaat er in 4,3 seconden mee van 0 naar 100 en de topsnelheid is 310 km/u. Allemaal een tandje minder dan de vierwielaangedreven 911 Turbo.
De 911 GT3 is er voor de puristen. Zijn maximale vermogen bereikt de 3,6-liter motor pas bij 8.400 toeren per minuut en de zesversnellingsbak heeft speciaal voor dit model een kortere overbrenging gekregen.
Voor het eerst is de 911 GT3 voorzien van het PASM-systeem dat zorgt voor actieve demping. Hiermee kan worden gekozen voor een normale harde demping en een sportstand, die nog wat straffer is en geschikt voor het gebruik op circuits.
Ook is de GT3 voorzien van een tractiepakket om het vermogen goed op de weg te krijgen. Daartoe behoren de 19 inch wielen en een mechanisch sperdifferentieel. Het traction control-systeem is rechtstreeks afkomstig van de Carrera GT en kan desgewenst worden

http://www.autoweek.nl/images/800/17026.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/17026.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/17030.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/17030.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/17029.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/17029.jpg
cush 2.756
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 - R:422
24/2/2006 - 13:23u | Quote
aaaaah
*spontane zaadlozing*
buell 2.6
wzl-lid
Sinds 20/12/2005
T:9 - R:68
24/2/2006 - 16:26u | Quote
wederom nen saai ontworpen bak, eentonig nu zoals vroeger...
als hij al evenveel zuipt dan als hij lelijk is, zal het goed verkopen deze tijden (let op het sarcasme)...
zal wss topprestaties hebben, dat wel...mor soit...
midlife-crisis bak
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
24/2/2006 - 16:36u | Quote
: O!
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
24/2/2006 - 16:38u | Quote
buell schreef:
wederom nen saai ontworpen bak, eentonig nu zoals vroeger...
als hij al evenveel zuipt dan als hij lelijk is, zal het goed verkopen deze tijden (let op het sarcasme)...
zal wss topprestaties hebben, dat wel...mor soit...
midlife-crisis bak

een midlife crisis bak is in mijn ogen de nieuwe en de oude xk
porsche echt niet, zéker niet de gt3

Laatst aangepast door Vicious op 24/02/2006 16:39:13u (1x aangepast)
buell 2.6
wzl-lid
Sinds 20/12/2005
T:9 - R:68
24/2/2006 - 22:13u | Quote
Vicious schreef:
buell schreef:
wederom nen saai ontworpen bak, eentonig nu zoals vroeger...
als hij al evenveel zuipt dan als hij lelijk is, zal het goed verkopen deze tijden (let op het sarcasme)...
zal wss topprestaties hebben, dat wel...mor soit...
midlife-crisis bak

een midlife crisis bak is in mijn ogen de nieuwe en de oude xk
porsche echt niet, zéker niet de gt3


ok, ok, ieder zijn mening, en dat respecteer ik, maar ik bedoel: heb je al 1 jongere (laat 30 tot 45jaar) in zo'n auto zien rijden? ik nog nooit, steeds van die oude "zakken" met een sigaar of nen hoed...lol
Goregasm 3.061
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T:76 - R:670
24/2/2006 - 22:31u | Quote
lekker bakske
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
24/2/2006 - 23:42u | Quote
buell schreef:
Vicious schreef:
buell schreef:
wederom nen saai ontworpen bak, eentonig nu zoals vroeger...
als hij al evenveel zuipt dan als hij lelijk is, zal het goed verkopen deze tijden (let op het sarcasme)...
zal wss topprestaties hebben, dat wel...mor soit...
midlife-crisis bak

een midlife crisis bak is in mijn ogen de nieuwe en de oude xk
porsche echt niet, zéker niet de gt3


ok, ok, ieder zijn mening, en dat respecteer ik, maar ik bedoel: heb je al 1 jongere (laat 30 tot 45jaar) in zo'n auto zien rijden? ik nog nooit, steeds van die oude "zakken" met een sigaar of nen hoed...lol


hoeveel gasten van 20 jaar zie je in nen Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Pagani, Koenigsegg,... (ik kan zo nog een kwartiertje doorgaan)
miljaar zeg, al die midlife-crisis auto's !!!

Allemaal een tandje minder dan de vierwielaangedreven 911 Turbo.


pff zeg, die mannen bekijken die alsof het een gezinswagen is...
Het is nooit van Porsche de bedoeling geweest om met de GT3 nen beter Porsche te maken dan de Turbo
Felix Da Housecat 2.581
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 - R:5895
25/2/2006 - 12:16u | Quote
deze is zoooooo zalig
BUNO 1.667
wzl-lid
Sinds 22/12/2004
T:4 - R:55
25/2/2006 - 17:16u | Quote
Veel mooier als hun vorige model echt mooie wagen , jammer van die plastieke voorspoiler. En de prijs ?

Laatst aangepast door BUNO op 26/02/2006 9:48:16u (1x aangepast)
cush 2.756
wzl-lid
Sinds 3/12/2004
T:6 - R:422
25/2/2006 - 21:40u | Quote
buell schreef:
wederom nen saai ontworpen bak, eentonig nu zoals vroeger...
als hij al evenveel zuipt dan als hij lelijk is, zal het goed verkopen deze tijden (let op het sarcasme)...
zal wss topprestaties hebben, dat wel...mor soit...
midlife-crisis bak

ter informatie. Onze oude 911 Carrera 4s zoop maar 10l. Dat is minder als mijn 320.
En Porsche is altijd ne sloef op wielen geweest, maar desalniettemin one fine piece of engineering. Kameraden van me die met een Porsche rijden zijn trouwens allemaal onder de 40.

Topprestaties: dat ligt aan uzelf. ESP is een dure optie en het is een manuele zesbak... Ervaring is gewenst wanneer je met dit kot eens wilt blazen. (geloof me vrij )
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
26/2/2006 - 15:03u | Quote
ik ken een man, 38jaar, heeft ongeveer al 4porsches gehad
heeft de nieuwe turbo reeds besteld en laat zijn huidige carrera 4 aan de garage over
midlifecrisis? denk't niet
Heinz K 1.358
wzl-lid
Sinds 26/9/2004
T:5 - R:593
27/2/2006 - 10:48u | Quote
bangelijken auto !!!


en euh buell van midlifecrisis gesproken ,wie heeft er hier ter compensatie van zijn mannelijkheid nen moto gekocht ?
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 - R:2181
9/3/2006 - 18:30u | Quote
Porsche heeft de Nederlandse prijzen van de nieuwe 911 Turbo en 911 GT3 bekend gemaakt. Beide modellen debuteerden op de Autosalon van Geneve en staan in juni 2006 bij de dealers.

De spectaculaire 911 Turbo is de snelste 911 (997) van dit moment. Het model wordt aangedreven door een nieuwe 3.6 liter boxermotor voorzien van een variabele turbo. Dit levert een vermogen van 480 pk en een koppel van 620 Nm op. De 911 Turbo sprint in slechts 3,7 seconden naar 100 km/h (met de automaat) en behaalt een topsnelheid van 310 km/h. De nieuwe 911 Turbo gaat inclusief de BTW en BPM € 191.600,- kosten.

Ook nieuwe binnen het 911-gamma is de 911 GT3. Het model biedt volgens Porsche ´puur en onvervalst rijplezier´. De 911 GT3 moet in de 911 Turbo zijn meerdere erkennen maar mag er zeker zijn. Met zijn 415 pk sterke boxermotor weet de 911 GT3 een sprintje vanuit stilstand naar 100 km/h in 4,3 seconden te volbrengen. De 911 GT3 is in staat om een topsnelheid van 310 km/h te behalen. Inclusief de BTW en de BPM kost de 911 GT3 € 154.750,-.

turboJerre 3.376
wzl-lid
Sinds 23/2/2005
T:3 - R:55
9/3/2006 - 19:15u | Quote
Dit is absoluut nie de wagen voor de man met midlife-crisis, dat is de Merc Sl500 .
De GT3 is voor manne da er iets van kennen en het als een investering bekijken om eventueel mee op
circuit te racen of als nt alledaagse wagen gebruiken. Porsche GT3 modellen horen steeds bij de top modellen
al dan nt het beste van het jaar kijk maar id verslagen van top auto boekjes als EVO&CAR (engelse)...
GT3 is een wagen die amper daalt in zijn waarde over de jaren...
Firestarter 3.47
wzl-lid
Sinds 21/3/2004
T:58 - R:149
10/3/2006 - 15:08u | Quote
Turbojerre daar ben ik het niet mee eens . De GT3 is een raceauto voor op de weg de GT2 daarentegen is meer voor circuit en eigelijk het bewijs hiervan is omdat ze er wel een versie van hebben die wel 99% voor het circuit is en dat is de GT3 RS. Deze is nog altijd voor dagelijks gebruik dat merk je aan al de setings als dit een race-versie zou zijn zou hij als Porsche traditie al die snufjes niet hebben.

Bekijk het zo:
Porsche 997 gt3----->concurent-------> Ferrari F430
Porsche 997 GT3 RS---->concurent-------> Ferrari F430 CS

Hiebij bedoel ik niet dat deze wagen een wagen is voor mannen met miudlife crisis integendeel. Deze wagenis voor mensen met een sprortief hart en een hart voor wagen mechaniek. Mannen in een midlife-crisis en die geld hebben zullen eerder een 997 turbo kopen spijtig genoeg en mss erger nog een Turbo cabrio.

Laatst aangepast door Firestarter op 10/03/2006 15:12:24u (1x aangepast)
Randall 3.443
wzl-lid
Sinds 12/4/2005
T:17 - R:769
10/3/2006 - 15:28u | Quote
grote conclusie

meesten vinden het een zaligen auto, ma niemand heeft het geld

wat mij betreft stap ik weer in de Opel Zafira van mijn ouders en droom ik tijdens mijn lessen nog wa

Laatst aangepast door Randall op 10/03/2006 15:29:20u (1x aangepast)
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
10/3/2006 - 16:42u | Quote
ik ken iemand dat het geld heeft en hem besteld heeft
en die zit niet in z'n midlifecrisis
dus, het statement dat de meesten hem geweldig vinden is waar, maar dat van de midlifecrisis vind ik gewoon belachelijk dik uit de lucht gegrepen
Heinz K 1.358
wzl-lid
Sinds 26/9/2004
T:5 - R:593
10/3/2006 - 16:48u | Quote
Firestarter schreef:

Bekijk het zo:
Porsche 997 gt3----->concurent-------> Ferrari F430
Porsche 997 GT3 RS---->concurent-------> Ferrari F430 CS


ik denk dat de turbo wel de rechtstreekse concurrent is van de F413
en zeker niet de GT3...
Firestarter 3.47
wzl-lid
Sinds 21/3/2004
T:58 - R:149
10/3/2006 - 17:01u | Quote
Ik denk dat de GT3 even grote concurent is als de Turbo. In prijsklasse zijn ze bijde veel goedkoper maar dat is altijd al geweest en b.t.w. de F430 heeft ook geen turbo.
Heinz K 1.358
wzl-lid
Sinds 26/9/2004
T:5 - R:593
12/3/2006 - 15:00u | Quote
Firestarter schreef:
Ik denk dat de GT3 even grote concurent is als de Turbo. In prijsklasse zijn ze bijde veel goedkoper maar dat is altijd al geweest en b.t.w. de F430 heeft ook geen turbo.

Daar zitte toch wel fout ze !
De GT3 profileert zich echt wel meer voor de al wat betere autorijder..

ondertussen dat de turbo en F413 allebei in dezelfde prijsklasse liggen,
allebei evensnel zijn, en allebei dezelfde luxe hebben. (wat je van de GT3 zeker niet kan zeggen!)

en als ge't nog altijd ni wilt geloven , gaat dan eens langs ferrari en gaat er eens vragen welk dat hun rechtstreekse concurrenten zijn !!

  - 1 - 2 - volgende »
 
Bovenaan pagina