NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Origineel bericht
|
Goregasm
Sinds 20/11/2003
T: 76
R: 670
|
27/2/2006 -
17:29u
|
Quote
|
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879953.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879951.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879955.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879956.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879957.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879952.jpg
Saab presenteert de spectaculaire Aero X sportauto. Hij is voorzien van een 400 pk sterke BioPower motor die op bioethanol loopt. De Aero X geeft de designrichting aan van Saab in de komende tijd. Het meest opvallende kenmerk van de tweezits sportcoupé is dat er geen deuren zijn maar een canopy, geïnspireerd op de cockpitkap van een straaljager. Het voordeel voor de inzittenden is dat ze er 180 graden mee in de rondte kunnen kijken. De Aero X is voorzien van een 2,8-liter V6 met twee turbo’s en een vermogen van 400 pk. De motor loopt op 100 procent bioethanol, wat zorgt voor een CO2-neutrale uitstoot. De krachtbron is gekoppeld aan een zevenversnellingsbak die naar wens met de hand of automatisch kan worden geschakeld. De Aero X haalt volgens zijn scheppers een begrensde topsnelheid van 250 km/u en de sprint van 0 naar 100 gaat in 4,9 seconden. Het studiemodel is 4,68 meter lang, 1,92 meter breed en 1,28 meter hoog. De wielbasis is met 2,80 meter gelijk aan die van de Pontiac GTO, deze auto – eveneens uit de General Motors-stal - is dus de basis voor de Aero X. Het gewicht van het studiemodel is precies 1.500 kilo. De motor van de Saab is achter de vooras geplaatst, waarmee de gewichtsverdeling tussen voor en achter precies 50:50 is. De Aero X is voorzien van vierwielaandrijving en een actief chassis dat automatisch de demperafstelling aanpast aan de wegomstandigheden.
|
|
|