NAVIGATIE

Freetime overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Auto's » Nieuw/Concept » Saab Aero X: groene kracht
Onderaan pagina
Goregasm 3.061
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T: 76 R: 670
27/2/2006 - 17:29u | Quote
http://www.autoweek.nl/images/800/6879953.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879953.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6879951.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879951.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6879955.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879955.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6879956.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879956.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6879957.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879957.jpg

http://www.autoweek.nl/images/800/6879952.jpg
Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6879952.jpg


Saab presenteert de spectaculaire Aero X sportauto. Hij is voorzien van een 400 pk sterke BioPower motor die op bioethanol loopt. De Aero X geeft de designrichting aan van Saab in de komende tijd.

Het meest opvallende kenmerk van de tweezits sportcoupé is dat er geen deuren zijn maar een canopy, geïnspireerd op de cockpitkap van een straaljager. Het voordeel voor de inzittenden is dat ze er 180 graden mee in de rondte kunnen kijken.
De Aero X is voorzien van een 2,8-liter V6 met twee turbo’s en een vermogen van 400 pk. De motor loopt op 100 procent bioethanol, wat zorgt voor een CO2-neutrale uitstoot. De krachtbron is gekoppeld aan een zevenversnellingsbak die naar wens met de hand of automatisch kan worden geschakeld. De Aero X haalt volgens zijn scheppers een begrensde topsnelheid van 250 km/u en de sprint van 0 naar 100 gaat in 4,9 seconden. Het studiemodel is 4,68 meter lang, 1,92 meter breed en 1,28 meter hoog. De wielbasis is met 2,80 meter gelijk aan die van de Pontiac GTO, deze auto – eveneens uit de General Motors-stal - is dus de basis voor de Aero X. Het gewicht van het studiemodel is precies 1.500 kilo.
De motor van de Saab is achter de vooras geplaatst, waarmee de gewichtsverdeling tussen voor en achter precies 50:50 is. De Aero X is voorzien van vierwielaandrijving en een actief chassis dat automatisch de demperafstelling aanpast aan de wegomstandigheden.
Felix Da Housecat 2.581
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:87 - R:5895
27/2/2006 - 20:22u | Quote
ziet er nice uit
Goregasm 3.061
wzl-lid
Sinds 20/11/2003
T:76 - R:670
27/2/2006 - 20:52u | Quote
vinnek ook, de velgen zijn echt
Vicious 3.014
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:13 - R:834
27/2/2006 - 23:22u | Quote
saab, ik blijf ze geweldig vinden
mothafucka 1.916
wzl-lid
Sinds 28/1/2005
T:17 - R:77
28/2/2006 - 0:47u | Quote
zie hier
buell 2.6
wzl-lid
Sinds 20/12/2005
T:9 - R:68
1/3/2006 - 14:27u | Quote
heeft een klein beetje weg van auston martin...dikke kont, lange neus...(ja, bij auto's kan dat wél mooi zen )
übergeil....
 
Bovenaan pagina