Morgan heeft wat veranderingen doorgevoerd aan de bizarre Aero 8. Het front is licht gewijzigd en de standaarduitrusting is verbeterd.
Morgan heeft de Aero8 trekken gegeven van de Aeromax die vorig jaar op de Autosalon van Genève stond. Die auto werd eenmalig gebouwd in opdracht van een klant. Aan de techniek van de Aero 8 is niets veranderd. Voor de aandrijving zorg nog steeds de 4,4-liter V8 van BMW die met zijn 325 pk zorgt voor een topsnelheid van 256 km/u en een sprint van 0 naar 100 in 4,5 seconden. De standaarduitrusting is uitgebreid met airbags voor bestuurder en passagier. Ook is er ABS, cruise control en centrale deurvergrendeling met afstandbediening. Ook is de bandenspanning voortaan in de auto afleesbaar en zijn er koplampsproeiers. Als optie is voortaan een lichtgewicht hardtop te koop. De Aero 8 is sinds 2001 op de markt en sindsdien zijn vierhonderd exemplaren gebouwd.
lelijk gedrocht, geen wonder dat er maar 100 per jaar wereldwijd verkocht werden de enige mooie en pure morgans zijn de oudjes, niet deze soep van oud en nieuw in dit genre is en blijven wiesmann en tvr ongeslagen en top!
O ccasion schreef: lelijk gedrocht, geen wonder dat er maar 100 per jaar wereldwijd verkocht werden de enige mooie en pure morgans zijn de oudjes, niet deze soep van oud en nieuw in dit genre is en blijven wiesmann en tvr ongeslagen en top!