NAVIGATIE
• Freetime overzicht
• Zoeken
RUBRIEKEN
• FAQ / Help
• Wat mag niet?
• WZL Wedstrijden
• WZL Chat
• WZL Toolbar
• WZL Statistieken
• WZL leden
• WZL shop
• E-cards
RSS 
• Fun-feed
• Babe-feed
• Stud-feed
Een groot aantal pokerrooms geven
de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T: 1419
R: 2181
|
2/10/2006 -
14:50u
| Quote
|
Daihatsu is in rap tempo het modellenprogramma aan het vernieuwen. In januari staat de – voor Daihatsu-begrippen – grote Materia klaar. De Daihatsu Materia wordt in Amerika en Japan al een tijdje aan de man gebracht. Daar heet het hoekige model respectievelijk Scion xB en Toyota bB. Door de korte overhangen en de plaatsing van de wielen op de uiterste hoeken van de carrosserie, krijgt de auto volgens Daihatsu een solide en dynamisch stabiele uitstraling. De Daihatsu Materia is 3,80 meter lang, 1,69 meter breed en 1,64 meter hoog. De wielbasis is 2,54 meter. Net als veel andere producten uit de Daihatsu-stal is de nieuweling voorzien van de viercilinder 1,5-liter motor met 105 pk en een maximaal koppel van 132 Nm. Die is gekoppeld aan een handgeschakelde vijfversnellingsbak of een viertraps automaat. De Materia legt 1.035 kilo op de schaal, de versie met automaat is vijftien kilo zwaarder. Het gemiddeld verbruik bedraagt 7,2 liter op 100 kilometer. Officieel ziet Daihatsu de Materia niet als opvolger van de YRV. Dat model verdwijnt echter wel binnenkort uit de prijslijsten. Op het moment worden de laatste exemplaren verkocht. In januari komt de Materia naar ons land. Als richtprijs wordt 16.000 euro genoemd.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/8616ef1727819abc3c5b0d308c5ed978.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/8/9441ff09263e9017f4a97388f262d9b8.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/4/00138c6f38bb8dfa4d13abdba9b192d4.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/d/865f29fecd55a399a6d44bd73e75df4d.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/6/222db9fa5c9a132de9248b273fc59f36.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/f/6f1a23fa70bf69bbf00fd1a3301bdc9f.jpg
|
smis
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:8 -
R:1359
|
2/10/2006 -
18:36u
| Quote
|
eikes, das vies
|
MrBanana
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:8 -
R:220
|
5/10/2006 -
0:13u
| Quote
|
Dit is echt de shrek onder de auto's, alleen minder grappig
|
Draco
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:1419 -
R:2181
|
4/1/2007 -
13:02u
| Quote
|
De Daithatsu Materia, een zustermodel van de niet in Nederland leverbare Scion xB en Toyota bB, is zonder meer een bijzonder kind te noemen. Maar zit er ook een goede auto onder dat speciale jasje? Je valt met de Daihatsu Materia, vooral als ‘ie in een leuke kleur gespoten is, enorm op tussen alle grijze lease-auto’s die op de Nederlandse wegen rijden. Qua grootte komt de Materia aardig overeen met een Renault Modus, maar door de hoekige vormen is het interieur nog een stukje ruimer. Een dieselmotor kent Daihatsu nog niet, dus blijft de motorische keuze beperkt tot 1,3- en 1,5-liter benzinemotoren. Wij reden met de 103 pk sterke 1.5, die gekoppeld is aan een helaas niet zo soepele vijfversnellingsbak. Een automaat is een optie van 900 euro op deze motorvariant. De Materia komt niet in aanmerking voor de milieusubsidie die de Cuore en Sirion wel krijgen. Als de levering in januari op gang komt, zijn er drie uitrustingsniveaus: Rhythm, Funk en Soul. In een later stadium volgt misschien nog een vierwielaangedreven versie, de Rock.
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/0/3fd41caebde4a704ce8373e364eb4d40.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/c/a1c53d8f3306d92de6eb30677f05dafc.jpg
 Bron: © http://www.autoweek.nl/images/800/5/ab55a7868b3d913e65cf7adaff848245.jpg
|
|
|