NAVIGATIE

Sports overzicht
Zoeken


  RUBRIEKEN

FAQ / Help
Wat mag niet?
WZL Wedstrijden
WZL Chat
WZL Toolbar
WZL Statistieken
WZL leden
WZL shop
E-cards

RSS

Fun-feed
Babe-feed
Stud-feed

Een groot aantal pokerrooms geven de mogelijkheid om poker te spelen op internet en geld te storten via het veilige iDeal betaalsysteem.
Overzicht » Voetbal » Belgisch voetbal » Jupiler League 2008 - 2009
Onderaan pagina
« vorige - 1 - .. - 30 - 31 - 32 - .. - 62 - volgende »
Flaviac 2.943
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:6 - R:949
8/11/2008 - 14:03u | Quote
mikeminem schreef:
Die persverantwoordelijke van Standard kan er anders ook wat van
Met Mbokani gaan ze het record van Fellaini verbreken (20 miljoen euro) en 7,5 miljoen euro voor Witsel is een lachertje

Uhm, manchester united zou 20 miljoen voor witsel over hebben..

Laatst aangepast door Flaviac op 8/11/2008 14:03:46u (1x aangepast)
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
8/11/2008 - 14:14u | Quote
Flaviac schreef:
mikeminem schreef:
Die persverantwoordelijke van Standard kan er anders ook wat van
Met Mbokani gaan ze het record van Fellaini verbreken (20 miljoen euro) en 7,5 miljoen euro voor Witsel is een lachertje

Uhm, manchester united zou 20 miljoen voor witsel over hebben..

en wat is u bron dan wel?
bastard 2.931
wzl-lid
Sinds 25/9/2004
T:3 - R:587
8/11/2008 - 14:41u | Quote
sporza.be
Flaviac 2.943
wzl-lid
Sinds 24/9/2004
T:6 - R:949
8/11/2008 - 15:04u | Quote
De krant van vandaag
Hot Prospect 3.135
wzl-lid
Sinds 22/1/2004
T:4 - R:1698
8/11/2008 - 15:43u | Quote
nog eens 20 miljoen zou natuurlijk wel zeer mooi zijn, die extra's moeten dan weer op een goede manier geïnvesteerd worden in de club. deels zal het geld gebruikt worden om de persoonlijke investeringen van D'Onofrio, François en Dreyfus terug te betalen.
een voordeel van ons europees succesje is dat potentiële spelers nu mss een beetje happiger zijn op een verhuis naar Luik door de hype waar we nu in zitten. het is alleen aan de mannen met macht om daar optimaal gebruik van te maken
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
8/11/2008 - 22:54u | Quote
Wat is dat allemaal met RSCA zeg dit jaar? 3 x verliezen op 11 wedstrijden. Hopelijk volgend weekend 4 keer op 12!
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
8/11/2008 - 23:20u | Quote
Juist de beelden gezien, de bal wou er wel niet in blijkbaar, en Copa speelt wel een hele goeie match. Wat ik wel niet begrijp ... ik las tijdens de match op verschillende sites dat Wasil altijd rood moet krijgen voor een trap op Copa, maar dat tonen ze dan weer niet in studio 1.
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
9/11/2008 - 14:19u | Quote
mikeminem schreef:
Juist de beelden gezien, de bal wou er wel niet in blijkbaar, en Copa speelt wel een hele goeie match. Wat ik wel niet begrijp ... ik las tijdens de match op verschillende sites dat Wasil altijd rood moet krijgen voor een trap op Copa, maar dat tonen ze dan weer niet in studio 1.

Frusterende match, veel kansen voor Anderlecht maar altijd weer Copa of één van de 10 verdedigers van Lokeren dat er tussen zat.. Dat George Leekens durft zeggen dat Lokeren meer dan alleen organisatie is slaat alles, want dit was gwn een anti-voetbal ploeg pur sang. Alle ballen de tribune ingekeild en om de 5minuten een Lokeren speler die halfdood op het veld lag. Copa zowaar 3x! De eerste keer had zogezegd Jelle van Damme hem geraakt.. Hij liep er bijna een volle meter naast en Copa grijpt naar zijn hoofd. Spijtig voor Copa feitelijk, een keeper die zoveel pakt krijgt normaal wel respect van de 25000 supporters in het stadion maar wat hij gisteren liet zien qua onsportiviteit is het ergste wat ik in jaren al gezien heb. Maar ok, hij mocht het ook doen.. De scheidsrechter gaf geen opmerkingen op tijd winnen (Copa deed het vanaf minuut 1 bij zowat elke uittrap of vrije trap dat hij nam en kreeg zijn gele kaart pas 10minuten voor het einde ofzo), dan gaan ze er ook niet mee stoppen hé.

Voor de rest vond ik Anderlecht niet super spelen ook, al hadden ze wel nog redelijk veel kansen en viel de bal gewoon echt niet goed. Super veel voorzetten gezien waar ze telkens net niet aan konden, net naast schoten, copa met mirakelreddingen, ergens een Lokeren lichaam net tussenzat, schot op de lat.. tzat gewoon niet mee gisteren.

Ze verliezen dan wel 3 keer op 11 matchen maar slechts één keer daarvan was verdiend; en dat was op Zulte. Tegen Standard en Lokeren verdienden ze meer.
Bij 0-1 stand kreeg een lokeren speler trouwens een schot van Boussoufa tegen de hand.. Scheidsrechter laat doorspelen ipv penalty te fluiten. Ok, ik vond het ook geen penalty, want was volledig onvrijwillig natuurlijk, was vanop een meter of 2 afstand, meer niet. Maar waarom Brugge nu aan de leiding staat en niet Anderlecht ligt aan het feit dat zij op moeilijke momenten die penalty wel kregen en Anderlecht niet. Als Anderlecht gisteren onmiddelijk op 1-1 komt zie ik Lokeren niet echt winnen. Maarja helaas het zat gewoon tegen

Laatst aangepast door Bomash op 9/11/2008 14:21:06u (1x aangepast)
Hot Prospect 3.135
wzl-lid
Sinds 22/1/2004
T:4 - R:1698
9/11/2008 - 15:44u | Quote
RIP Régis Genaux!! dit vind ik persoonlijk 10 keer zo erg als bij Sterchélé, Régis laat een vrouw en kinderen achter. Aan een hartaanval kan je niet veel doen, tegen een boom knallen is gewoon dom. maakt niet uit wat anderen daarvan vinden

Laatst aangepast door Hot Prospect op 9/11/2008 15:44:34u (1x aangepast)
Tomakos 2.792
wzl-lid
Sinds 22/9/2005
T:3 - R:1668
9/11/2008 - 18:06u | Quote
Hot Prospect schreef:
RIP Régis Genaux!! dit vind ik persoonlijk 10 keer zo erg als bij Sterchélé, Régis laat een vrouw en kinderen achter. Aan een hartaanval kan je niet veel doen, tegen een boom knallen is gewoon dom. maakt niet uit wat anderen daarvan vinden


ik vind het gewoon al dom dat je zo'n dingen gaat vergelijken. Dat gaat mij tever.
Draco 3.097
wzl-lid
Sinds 5/12/2004
T:29 - R:2193
9/11/2008 - 20:06u | Quote
2-2 pffff
daften 1
wzl-lid
Sinds 8/2/2008
T:0 - R:117
9/11/2008 - 20:37u | Quote
En schandalig: Dirar wordt 2 keer bijna van het veld geschopt en die spelers van charleroi krijgen er zelfs geen kaart voor. Dan is het 4 min. overspelen voor een groot stuk door die fouten en de verzorging die dirar erna nodig had. En dan scoren ze uit een fout die geen was en waar chavez geel krijgt.
BlOeMbAk 1.341
SoccerSucker '05
Sinds 5/7/2004
T:10 - R:3839
9/11/2008 - 22:02u | Quote
Brugge zet zijn reeks van gecontesteerde penalties rustig verder blijkbaar. (onder voorbehoud, ik heb nog geen beelden gezien, maar sporza zal toch wel objectief zijn zeker)
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
9/11/2008 - 22:15u | Quote
daften schreef:
En schandalig: Dirar wordt 2 keer bijna van het veld geschopt en die spelers van charleroi krijgen er zelfs geen kaart voor. Dan is het 4 min. overspelen voor een groot stuk door die fouten en de verzorging die dirar erna nodig had. En dan scoren ze uit een fout die geen was en waar chavez geel krijgt.

Je hebt gelijk maar Brugge komt wel goed weg met dat punt, Charleroi verdiende absoluut een punt. Penalty was alweer zeer licht en we mogen blij zijn dat Dirar zelf geen geel kreeg voor een gemene trap en dan was hij er volgend weekend niet bij geweest. Al had de 1-0 van Charleroi wel afgekeurd kunnen worden voor een duwfout op Stijnen maar met die lichte penalty is het goed zo.
mikeminem 1.495
wzl-lid
Sinds 26/3/2005
T:25 - R:1767
9/11/2008 - 22:16u | Quote
Hot Prospect schreef:
RIP Régis Genaux!! dit vind ik persoonlijk 10 keer zo erg als bij Sterchélé, Régis laat een vrouw en kinderen achter. Aan een hartaanval kan je niet veel doen, tegen een boom knallen is gewoon dom. maakt niet uit wat anderen daarvan vinden

Het is allebei even erg en kom nu aub een half jaar na de feiten niet meer met zo'n zever af!
Hot Prospect 3.135
wzl-lid
Sinds 22/1/2004
T:4 - R:1698
9/11/2008 - 22:29u | Quote
mikeminem schreef:
Hot Prospect schreef:
RIP Régis Genaux!! dit vind ik persoonlijk 10 keer zo erg als bij Sterchélé, Régis laat een vrouw en kinderen achter. Aan een hartaanval kan je niet veel doen, tegen een boom knallen is gewoon dom. maakt niet uit wat anderen daarvan vinden

Het is allebei even erg en kom nu aub een half jaar na de feiten niet meer met zo'n zever af!


deze gevallen zijn bijlange niet even erg, wie dat wel zegt zevert. jonge gast rijdt veel te snel tegen een boom (al dan niet onder invloed), of man laat vrouw en 2 kinderen achter. en daarbij vind ik dat het nu in de media maar behoorlijk rustig is, al heeft Genaux een veel groter palmares als voetballer.
en daarbij, das mijn mening. wat die van anderen is laat mij koud, al zal ik die mening respecteren als ze zinnig is
Hot Prospect 3.135
wzl-lid
Sinds 22/1/2004
T:4 - R:1698
9/11/2008 - 22:30u | Quote
on topic: ik ben benieuwd op wie er volgende week een penaltyfout gaat gemaakt worden tegen Anderlecht, das toch nie meer normaal
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
9/11/2008 - 22:34u | Quote
daften schreef:
En schandalig: Dirar wordt 2 keer bijna van het veld geschopt en die spelers van charleroi krijgen er zelfs geen kaart voor. Dan is het 4 min. overspelen voor een groot stuk door die fouten en de verzorging die dirar erna nodig had. En dan scoren ze uit een fout die geen was en waar chavez geel krijgt.

niet langs ene kant bekijken hé; ik las op sport.be dat Dirar natrapte op een Charleroi speler en er niet eens een gele kaart voor kreeg.. terwijl hij het gevaar van een schorsing liep. Dus das goed weggekomen
daften 1
wzl-lid
Sinds 8/2/2008
T:0 - R:117
9/11/2008 - 22:51u | Quote
ja, idd, nagetrapt na de tweede doodschop waar de scheids zelfs nie op reageerde. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp zijn frustratie op zo een moment wel. Charleroi verdiende mss wel een punt, maar de manier waarop ze de eerste goal scoren (fout op stijnen die niet gezien wordt) en de tweede goal (vrije trap na een 'niet-fout') zorgt voor een bitter gevoel. En voor hetzelfde geld kan dirar volgende week sowieso niet spelen, want die 2e trap was er echt zwaar over, recht op zijne knoesel.
Bomash 3.483
wzl-lid
Sinds 14/2/2005
T:19 - R:1796
9/11/2008 - 22:52u | Quote
daften schreef:
ja, idd, nagetrapt na de tweede doodschop waar de scheids zelfs nie op reageerde. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp zijn frustratie op zo een moment wel. Charleroi verdiende mss wel een punt, maar de manier waarop ze de eerste goal scoren (fout op stijnen die niet gezien wordt) en de tweede goal (vrije trap na een 'niet-fout') zorgt voor een bitter gevoel. En voor hetzelfde geld kan dirar volgende week sowieso niet spelen, want die 2e trap was er echt zwaar over, recht op zijne knoesel.

ah ok dat kan wel, keb nog geen beelden gezien..daarmee.
« vorige - 1 - .. - 30 - 31 - 32 - .. - 62 - volgende »
 
Bovenaan pagina